Kiskép : Rendeltetésem : - play by : armie hammer Posztok száma : 56 User neve : benibigyó Csoport : álf Pontgyűjtő : 21 Lakhely : oslo sentrum Foglalkozás : deep-cover agent Előtörténet : asap Keresem : she should be kissed
by someone who knows how.
Kor : 42
Eirik Hagen —
Elküldésének ideje — Szer. Május 04, 2022 1:06 pm
Gratulálunk, elfogadva!
fáradj beljebb, lépj be közénk
Az előtörténetedben nem találtunk kifogásolnivalót, így hát az istenek nevében felhatalmazunk rá, hogy birtokba vedd Oslo utcáit!
Mielőtt még azonban fejest ugranál a játéktérbe, lenne néhány fontos kérésünk. Az első és legfontosabb, hogy tégy egy kört a foglalóinknál! Mindenképpen szükséged lesz az avatarod és a neved lefoglalására, nehogy mást is megkísértsenek a vonásaid, vagy éppen a neved csengése. Feltételezzük azt is, hogy mindenkinek van munkahelye - legyen az legális, vagy kevésbé legális -, ami ráadásul remek kiinduló alapja lehet jövőbeli plotoknak, ne felejtsd hát el megmutatni, mivel foglalkozol! Oldalunk tematikája szorosan összefügg a skandináv mitológiával és annak valamennyi szereplőjével, de mindenkinek furcsa lenne, ha Mindenek Atyja egyszerre két ember képében is az emberek között járna, igaz? Nagyon fontos tehát, hogy lefoglald a rendeltetésedet is, amennyiben a skandináv mitológia egy jelentős szereplőjét alkottad meg, annak leszármazottja vagy, vagy éppen egy óriással gazdagítottad a karakterek táborát.
A foglalók maradéktalan kitöltése után mindenképp szakíts időt annak ellenőrzésére, hogy kitöltötted-e a profilodban a fő karakteredre vonatkozó részt. Ne aggódj, ezt csak a Staff látja majd, és ha nem szeretnéd, nem is adják tovább senkinek a titkodat, nekik azonban fontos információként szolgál mindez.
Ha pedig minden fenti kötelező lépéseken túl vagy, nincs más hátra, mint előre! Ne aggódj, ha nincs még partnered az első játékodhoz, csak be kell lesned a ebbe a topikba és feladni egy csábító hirdetést, vagy épp lecsapni egy hozzád hasonlóan pajti után ácsorgóra. Az sem baj, ha van a fejedben egy konkrét plot, az ilyen irányú kecsegtető hirdetéseknek is kialakítottuk a megfelelő platformot. Esetleg egy konkrét személy hiányzik az életedből? A keresett karaktereink között neki is lesz helye.
Ne feledd: ha úgy érzed, valami igazán nagy és meghatározó dolog történik veled, ami másokra is hatással lehet, ne habozz egyeztetni a Staffal, érdeklődve hallgatunk!
Plotban és reagokban gazdag időtöltést és jó játékokat kívánunk!
Vendég —
Leaf Larson ;;
— arthur gosse — Norlis Antikvariat tulajdonosa — színész — kezdő író — isten — keresett
Vidar vagyok
kortalan
hűséges ;
a családom szerint
csendes ;
az ellenségeim szerint
haragtartó ;
szerintem
A múltad meghatároz, de nem lehet teher
minden a mély felszín alól
Vonz ez a hely, hol színes, mozgó portrék, hibátlanul megfestett elődeim élnek békében neves festők más, mozdulatlan képeivel. Minden festő képéről más jut eszembe, ahogy végigsétálok a könyvesbolt ezen szakaszán. Minden festmény egy új jellemzőt árul el alkotójáról, ezért bevallom, olykor eljátszok a gondolattal, hogy mi lenne, ha… tudom, butaság, épp ezért senkinek sem említettem soha, de gyakran gondolkodom, milyen lenne festők tulajdonságait összegyúrni olyanra, amilyen én vagyok. Milyen képet kapnék, ha kiemelnék az adott kor művészeinek sorából egy teljesen új embert - magamat. Képzelj magad elé egy sablonos viaszembert. Ruházd fel vidámsággal, melyet Tiepolotól kölcsönzöl. Add neki Caravaggio önállóságát, merészségét és különcségét. Watteau legrejtettebb tulajdonságát is csepegtesd a most születő jellembe. Legyen félrehúzódó. Ezzel szemben kell a pajzán kifinomultság, mely Bouchert jellemezte, a kíméletlen őszinteség van Dyck személyétől, az arisztokrata jellem Rubenstől. Miután mindezt megadtad a viaszszobornak, nyugodtan változtass. Nyugodtan foszd meg alakuló emberedet különcségétől, Adj helyette egyszerűséget, s így nem hiányzik már semmi egy elnagyzolt emberből. Az utolsó kép elé lépek. Renoir: Ösvény a füves domboldalon… Ez már nem kell. Az impresszionizmust máskorra tartogatom, és ezen kor festőit csak a kreativitás köti össze a barokk kor művészeivel. Nem akarom keverni, mert nem mutathatom, hogy akár csak két kor szülötte is lennék. Az vagyok, akit most fejemben is összeraktam, de egy pillanat műve, és ismételten korrigálásra szorul a leírás. Az ember percről percre változik, és bármily meglepő, de most én is részint emberként vagyok itt.
Mindenkiben rejtőzik egy történet
meséld el a tiéd
- Kegyelmes uram, bocsásson meg nekem, kegyelem... - a könnyek hada egyre utat kíván törni önmagának arcom csontos vonalainak egyikén, és hamarosan ez sikerül is neki. Még szép, ennek így kell lennie, így van elrendelve. Sírnom kell, mert a sorsom sírással lett megírva, ezen pedig nem változtathat holmi átszellemületlenség. Egy színész mindig tud sírni. Egy színésznek mindig tudnia kell sírni. - Azt hitte, hogy majd együtt táncolunk a feleségem sírján! - bömbölöm a nézők arcába fájdalmamat, és semmiképp sem érdekel, hányan borzadnak el torz arcom látványától. Így van megírva, ilyen vagyok. Mert ez már nem a szerep. Én nem szerepet játszok, hanem önmagamat. Ez vagyok én, aki képes ilyen lelki állapotba kerülni. Ez vagyok én, aki képes akár a semmiből is könnyeket csikarni önnön könnycsatornáiból. Mert ez nem a dramaturg által megírt Proctor. Proctor én vagyok, és csak én tudom éppen ebben a pillanatban, hogy mi jó, mi rossz, és legfőképpen mi kell neki. Mert most nem Leaf áll a színpadon. Nem Leaf hullajtja könnyeit egy szajha tettei miatt. Nem Leaf panaszkodik a főbírónak. Ez nem Leaf... Leaf ül egy kanapén, és várja, hogy a test, mely Leaf-léleknek otthona, hazatérjen, s visszaköltözhessen a testbe a lélek. Hangos, végeláthatatlannak ígérkező tapsvihar hallatszik a monológ végén leginkább a hátsó sorból, valamint hallani vélek egy szeretlek Leaf sikolyt is, de akármennyire megrendít rajongóim jelenléte, tudom, hogy nem eshetek ki a szerepemből. Nem eshetek ki, mert nincs mibe áthajlanom. Én most nem Leaf vagyok. Most nem bosszankodhatok azon, hogy itt vannak. Most nem utasíthatom őket rendre. Most nem köszönhetem meg a kedvességüket. Most nem tehetek semmit az ujjongásuk ellen, holnap pedig... Holnap már nem fog érdekelni, hogy itt jártak. Holnap a mai nap már csak a múlté lesz, a múlton pedig nem érdemes rágódnia senkinek, ám a jövő érdekében talán egy mosolyt megengedek magamnak. Egy mosolyt az éles, áradozó hang tulajdonosának, de semmi többet. Ennyit is csak azért, hogy a jövőben legyen miben hinnie. Hogy reménykedhessen. Hogy azt gondolja, én is kedvelem őt úgy, ahogyan ő engem. De ő nem tudja, hogy kit is kedvel. Nem tudja, hogy egy írót, Proctort, Mercutiot, egy grófot, vagy Leaf-et kedveli. Nem tudja, mikor melyik szerepembe bújva lépek be az színház vagy a könyvesbolt ajtaján, és nem tudja, hogy melyik pillanatban váltok át Hamletből Horatioba. Nem tudja, mert nem tudhatja. Csak néhányunk élete van tudással körbefuttatva. Csak néhány ember él úgy, ahogy az meg van számára komponálva. Minden más színjáték. Mert színház az egész világ. És színész benne minden férfi és nő: Fellép s lelép: s mindenkit sok szerep vár Életében. De vajon melyik az a szerep, mely valóban nekünk rendeltetett? Mikor írják meg a valódi Leaf-et? Mikor adják a rendezők legjobbjának a kezébe, s mikor játszhatom el én azt, aki valóban vagyok? Majd ha eljön az eljövendő, a Ragnarök, hol apám sorsa miatt enyém is bevégeztetik. Addig is talán meg kellene hagyni életemet a balladák homályában. Hagyni, hogy a néző csak figyeljen, de észre ne vegye az egyértelműt: én nem is Én vagyok. Hisz én csak játszok ebben a világban, és hasonló játékokat írok. Játszok az emberekkel, az érzelmeikkel a könyveimen keresztül, a színpadon. De leginkább magammal játszok. Mikor szomorú vagyok, Romeonak képzelem magam, kinek soha nem teljesedett be igaz szerelme. Kinek csak a halál jutott, Shakespeare kegyetlen tolla fejére lesújtott. Vagy ilyenkor lehetek akár egy nincstelen paraszt, ki elvesztette utolsó örömét is ebben a világban. Ám, ha boldog vagyok, játszhatok udvari bolondot csörgősipkával, hatalmas cipővel, és annál nagyobb szájjal. Ha boldog vagyok, idézhetek bármit, s még az iróniának is elvehetem élét, szóljak bárki ékes szavairól, melyek hatalmas bölcsességet írtak le egyszer a múltban. Sajnálom, de ez már nem a múlt. Egy mondatot kiragadok a Tartuffe-ből, s az Moliére-nek már a jövő. Mert más nem számít, csakis a jövő. Én pedig mit teszek nap mint nap, hogy szép legyen a jövőm? Semmit sem. Játszok a tollammal, játszok a színpadon, játszok otthon egymagamban, s hagyom, hadd forduljon groteszk, olykor komikus életmódom tragikus sorsba. Majd a távoli jövőben, ha egyszer kiégek... Ha egyszer elveszek a magányban, mely nem egyedüllét. Ha egyszer találok valakit, majd elhagy, mert nem adom neki önmagamat. Hisz most még jó nekem ebben a vígjátékban átverni az embereket, átverni mindenkit, aki egy kicsit is rajong értem, aki írónak hisz, aki szinésznek lát. De vajon jó lesz pár nap múlva egy rosszul megírt balladában, ahol két barát faképnél hagyja a harmadikat? Ahol a kettőből az egyik a harmadiknak a jövendőbelije ráadásul. És marad az, ami a világ sajátja: nyomor, csend, szomorúság és lehetőség az újrakezdésre.
2023. május 1-jén az óriások vezére összehívta tanácsát, amelyre a nornát is meghívta, aki segített neki az istenekkel szemben. Kezdetben úgy tűnt, ez alkalommal sem történik majd semmi különös, ám amikor Hildr távozásra készült, fültanújává vált két óriás sutyorgásának, s a hallottaktól égtelen harag támadt a norna szívében. A szavak arról szóltak: Thrym azt tervezi miképpen szabadulhat meg Hildr-től, mivel a norna követeléseit nem kívánja a nagyhatalmú óriás teljesíteni, akkor sem, ha az átokkal legyőzik és feledésbe taszítják az isteneket. Hildr elnyomta abban a pillanatban dühét, s ahelyett, hogy szembesítette volna Thrym-et rossz döntésével, a norna úgy határozott, megbosszulja, amiért megpróbálták kijátszani. De nem kapkodott el semmit sem, és mindent gondosan előkészített.